Вашу заявку на зворотний дзвінок прийнято.
Найближчим часом менеджер зв'яжеться з Вами.
Найближчим часом менеджер зв'яжеться з Вами.
Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
- якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам.
- не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
- купити будь-який інший товар,
- отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
- поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.
Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у випадках відсутності можливості повернути всю суму - протягом семи днів і не днем пізніше.
Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих код і заповнений гарантійний талон. В випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.
Ви можете добитися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо будете дотримуватися всіх умови.
Але є причини, за якими Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. наприклад:
- з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів
- товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
- під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробі розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування
- відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару
Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача »споживач зобов'язаний:
- перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила по експлуатації товару, які йдуть разом з ним
- у випадках, коли незрозумілі умови по використанню купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавцю, виробнику або іншій особі, вказаною в документах, виконуючому дані функції
- використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця.
- щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника або в разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Рекламації на товари з дефектами висилати на пошту bambiracer@gmail.com. У листі необхідно вказати назва моделі, описати дефекти, докласти фото дефектів, вказати контактний номер телефону.
Зверніть увагу! Всі товари проходять перевірку працездатності, якості та повноти комплектації перед підготовкою замовлення і передачею його в транспортну компанію